Reklamacje i zwroty

Reklamacje

  1. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w Kodeksie Cywilnym.
  2. Reklamacje dotyczące zamówionych Produktów należy składać poprzez Formularz kontaktowy: https://annfashionwood.pl/kontakt
  3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane: imię i nazwisko Kupującego, adres, numer zamówienia, datę transakcji, przedmiot i przyczynę reklamacji, rodzaj szkody, przybliżony rozmiar szkody i jej szacowana wartość, czas i miejsce wystąpienia szkody, dane kontaktowe oraz oczekiwany sposób realizacji zobowiązań Sklepu.
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący Konsumentem zażądał wymiany Rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się że żądanie to uznał za uzasadnione.
  5. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi jest obowiązany dostarczyć wadliwy Produkt na adres: Ann Fashion Wood; 34-500 Zakopane; ul. Wojdyły 11a. W przypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego Konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient.
  6. Zgodnie z art 558 &1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego Konsumentem zostaje wyłączona.
  7. Sprzedawca nie odpowiada za usterki wynikające z naturalnego zużywania się Produktu, jego części lub materiału z którego został wykonany. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia, zniszczenia Produktu wynikłe z przyczyn innych niż wady technologiczne w nich tkwiące. W szczególności Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za mechaniczne uszkodzenia oraz wady zewnętrzne powstałe z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy. W szczególności Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
    • powstanie przebarwień i uszkodzeń Produktu spowodowanych jego niewłaściwym użytkowaniem.
    • różnorodność w odcieniach elementów drewnianych, ze względu na budowę drewna oraz właściwości technologicznych
    • różnorodność w odcieniach kamieni użytych do inkrustacji ze względu na ich naturalne pochodzenie
    • uszkodzenia Produktu w wyniku zdarzeń losowych, niezależnych od Sprzedawcy (pożar, powódź, zalanie, działanie osób trzecich itp. )
  8. Koszty poniesione przez Kupującego związane z odesłaniem reklmowanego Produktu, Sprzedawca zwraca po rozpatrzeniu reklamacji w ciągu 14 dni na adres wskazany przez Kupującego.
  9. W przypadku braku zasadności reklamacji, w szczególności w przypadku zgłoszenia wad, które powstały wyłącznie z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Kupujący.

Zwroty

Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy w której przedmiotem świadczenia jest Rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.