Dostawa i płatności

Zamówienia zostają natychmiast wysyłane po ich zrealizowaniu. Termin realizacji uzależniony jest od zakresu zlecenia, jego wielkości oraz pracochłonności i jest określony :

  • w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zlecenia do realizacji
  • jeżeli nie został określony w poczcie e-mail to termin realizacji zlecenia jest taki jak podany na karcie produktu podczas zamawiania.

Pocztą elektroniczną wysyłamy powiadomienie o nadaniu przesyłki.

Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Kupującego z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Przesyłki krajowe :

  • paczkomat
    • deklarowany czas dostarczenia przesyłki to 1-2 dni roboczych
    • koszt dostarczenia przesyłki to 14,69 zł
  • kurier InPost
    • deklarowany czas dostarczenia przesyłki to 1-2 dni roboczych
    • koszt dostarczenia przesyłki to 15,79 zł

Przesyłki zagraniczne :

  • przesyłka zagraniczna polecona :
    • przesyłka priorytetowa, do rąk własnych, wymaga podpisu odbiorcy
    • deklarowany czas dostarczenia przesyłki to 5-14 dni roboczych
    • koszt dostarczenia przesyłki to 30 zł
  • Global express ( Poczta Polska )
    • przesyłka priorytetowa z numerem nadania z możliwością śledzenia
    • deklarowany czas dostarczenia przesyłki to 5-14 dni roboczych
    • koszt dostarczenia przesyłki to 40 zł
    • opcja dostępna dla krajów spoza Unii Europejskiej

Formy płatności :

  • przelew tradycyjny na konto bankowe
  • szybki przelew elektroniczny
  • BLIK
  • karty płatnicze
    • Visa
    • MasterCard

Płatności internetowe obsługiwane są przez zewnętrzny system płatności :

  • Przelewy24 , obsługiwane przez firmę PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu